WHERE THE MAGIC HAPPENS 🥰😏 (BAECATION ROOM TOUR)

Joylandi 23-May, 2021
LAST VIDEO:

*MAKE SURE OUR POST NOTIFICATIONS ARE TURNED ON*

MAKE SURE YOU LIKE, COMMENT, SHARE \u0026 SUBSCRIBE TO OUR UZfire CHANNEL AND JOIN THE ROYAL FAMILY!!!

WATCH MORE VIDEOS!!!

FOLLOW US ;

Queen's Instagram: queennaija
Queen's Twitter: queennaija/
Queen's SnapChat: Queennaija

Clarence's Instagram: clarencenyc
Clarence's Twitter: clarencenyc/
Clarence's SnapChat: Clarencenyc

CJ's Instagram: official_ch...

Legend's Instagram: iamlegendwh...

Business inquires: info@spicymanagement.com

Fikrlar

  • This is soooo beautiful 🥰😩

  • I can’t waittt to be rich and happy 🤞🏾 coming soon

  • Nothing like living the dream wit that person u love, wish y’all the best 💫

  • Looks so peaceful

  • Ik where they where lol 🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨

  • That's my country 😂 y'all

  • me wondering how they took the videos in the beginning 😭🤣🤣

  • Awww my home 🥰❤

  • I want to vacation with my boyfriend and it was so amazing

  • I want to know what hotel this is? 🤔it's 🔥

  • I swear she called you “Chris” when she said y’all got matching bucket hats.. not trying to be negative but should have cut that out the vid

  • Colorist🃏🚮🎭

  • This room is beautiful, I’m so in love wit the outside shower & tub shape😩😍😍🔥

  • Qeurreqrlqqee

  • lmfao Queen said she going go down there and eat the octopus 😂

  • 4:44 she was serious 😭

  • Girl I got that same Dior bag. I use it for a diaper bag 🤣

  • But what’s the name of the resort

  • “Aww yeah we gone bless that bed” I love queen 😂😂😂😂

  • He threw up 4 trynna say 3😭😭

  • That’s where I’m from beautiful St. Lucia 🌸🌼🌺

  • A this a bun everybody!!!

  • Y’all should get married beautiful couple

  • I can't wait till y'all two get married it's well overdue I'm waiting patiently 😏🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • NO WHERE is better than JAMAICA 🇯🇲 but carry on 🤸🏾‍♀️🤸🏾‍♀️🤸🏾‍♀️

  • queen is too excited.. i heard luke 5 squeeks... lmao😂😂😂

  • So beautiful

  • Queen is stunning! She is the whole package.

  • a charcuterie board tf.

  • 🇱🇨🇱🇨

  • 🇱🇨❤️🔥.

  • What resort y’all stay at?

  • Back to you Jim😭

  • I like them as a couple ❤️❤️❤️

  • Come to Dominica

  • St lucia🇱🇨

  • i love watching y’all grow and fall inlove every second 💗💗

  • Clarence a lucky man 🥲

  • Damn , I haven’t been too my island Saint Lucia since age 5 .. I miss it ! Watching from Toronto 🤞🏾

  • ,😳😳😳I live in st.lucia

  • Follow for follow on tiktok vm.tiktok.com/ZMe3BQ2rB/

  • That waist is snatched all the way!

  • Didn’t dearra and ken come here after the proposal video?

  • uzfire.info/camera/video/n4_RhKSLjtKBgpk

  • Real question how much to rent the room?

  • Not you wanting to eat the octopus lol 🐙

  • Why people overdo the room your lol her is a “coffee maker and a door” 🤣🤣🤣🤣🤣

  • Beautiful

  • I love them 🥰🥰

  • Oh yeah we finna bless dat bed😂😂

  • Nicee enjoy! glad yall traveling

  • Where in Jamaica did you guys go? I'm sure I can recommend a few places there that will blow your mind.

  • Damn queen is DUMB fine.... OMFGOSH!! I see why Chris in his feelings

  • Put the location

  • “Back toy you Jim”😭😭😭😂byee 😭

  • What resort are they at

  • Love it

  • In st Lucia I’m on St. John queeeen!!!!!

  • OMG! St. Lucia is beautiful!!! Ya'll making me want to go there. I just came back from Jamaica a few weeks ago and it was amazing! I didn't want to leave! I look forward to going back sooner than later!

  • “Imma go down there & eat it “ 😂😂 took me tf out !!!

  • Beautiful ppl inside and out. God bless

  • Queen is just living the dream, can’t wait to get a man and vacation with him

  • your in my country awwwwwwwwwwwww

  • Because I looked for this comment and didn’t find it,I’m gonna say it...ken and dearra were also in that area I guess....and both of y’all are my favorite couples❤️🙌🏼

  • I need to go there 😩 it’s too beautiful

  • Hey I saw ur all the other day

  • Haha when Queen said St Lucia money. It's called Eastern Caribbean Dollar dear🤣

  • Queen- 'yeah I'm not drinking that'😭

  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯

  • okay drone footage 😍

  • 👍🏽🤤😂

  • St Licia seems beautiful,just like The Bahamas,StMartin,Puerto Rico,Dominica/Dominica Republic,cuba,Jamaica,Barbadoes,etc,etc,just for the Record,some N places are nice but I wish some of the ppl living there was nice also,like some St Lucians,I met,they weren't nice at all,🤔

  • That roommmm! Love it !

  • i’m watching this eating a tombstone pizza

  • I do be saying i hope i meet queen Naija

  • Yall in st.lucia 🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨 thats where i live

  • Ive watched all the BAECATION videos tonight LOVED IT & THANKS FOR SHARING YALL 💕💕 PS: QUEEN IM STILL WAITIN ON U TO COME TO NC GUURRR WHEN U GOING ON TOUR AGAIN?

  • St.Lucia🇱🇨😌I Wish I Saw Yu Guys

  • lol she said St. Lucia money..awwww so cute!! but its EC dollars and most caribbean countries use it

  • Has anyone noticed how full Queens breast are lately ? They’re not what she she used to call them “ pancakey” anymore lol

  • The commonwealth of Dominica next!!! very close to St. Lucia.. Caribbean vibes i love it.. i am from Dominica BTW which i just mentioned and i love you guyyyysss OMG

  • The way Queen said “it’s just a fish” was so adorable

  • Im from st lucia

  • My country yay....🇱🇨❤

  • queen or clarence, if y’all see this can y’all please give me i the information to book this room this place like this experience pleaseeeeeee.

  • dearra and ken boutta be like we didnt get that lmao come back to my island all you guys

  • Sis is looking beautifulllll ... gorgeousss... fineeee ... jeezz 🥰

  • Queen coming back pregnant 🤰🏽 🥴

  • 🇱🇨🇱🇨🇱🇨

  • Clarence is so NY 🤣🤣 I LOVE QUEEN PERSONALITY ♎️

  • LivE it Up 🆙 🤟🏿🔥❌🧢💯

  • Love them but Queen is something special lol. Y’all really do this effortlessly. 💕 love the royal family!

  • Hey I from st Lucia

  • What if something suck you inside that water😂

  • Omg I'm from St. Lucia 😱😭.

  • Queen freak nasty but that’s all libra women 😂🔥

  • 😇😇😇😇🤗🤗😘😍

  • Queen looking fireee keep it up girl your arms are so skinny love it

  • Great vibe

  • "back to you Jim"💀💀😂😂 i love Queen💕😂