REVEALING OUR SECOND BAECATION😍✈️ (DAY ONE)

Joylandi 21-May, 2021
LAST VIDEO:

*MAKE SURE OUR POST NOTIFICATIONS ARE TURNED ON*

MAKE SURE YOU LIKE, COMMENT, SHARE \u0026 SUBSCRIBE TO OUR UZfire CHANNEL AND JOIN THE ROYAL FAMILY!!!

WATCH MORE VIDEOS!!!

FOLLOW US ;

Queen's Instagram: queennaija
Queen's Twitter: queennaija/
Queen's SnapChat: Queennaija

Clarence's Instagram: clarencenyc
Clarence's Twitter: clarencenyc/
Clarence's SnapChat: Clarencenyc

CJ's Instagram: official_ch...

Legend's Instagram: iamlegendwh...

Business inquires: info@spicymanagement.com

Fikrlar

  • Omg 🇱🇨🇱🇨

  • 🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨

  • I cant get over the dead seal move

  • I didn’t even watch these blogs until Tina started up. I actually love queen and Clarence more now 😂🥴💗💗💗💗 had to gone subscribe mane #memphis

  • 🥰🥰

  • queen your skin is glowing😍

  • “oh na bae” 😭😭😂😂wen clarance tried the worm

  • Lmao queen is sooo funny 😂😂 “oooo y’all I don’t have no pants “ I’m dead 😂😂😂😂😂

  • lmaooooo him trying to worm in the closet

  • He wanted to say his wife instead of gf 😍😍

  • Love me some queen 👑

  • Not him at the end beggin us to like the vid to help pay for they room 😂😂😂☠️

  • People need to learn to stop hating on Queen and Clarence People need to learn to mind their Business And stop being a hater Queen and Clarence make a beautiful couple ♥️💯♥️💯♥️💜♥️💜♥️

  • They are a match made in heaven. They are the exact same ppl it's cute. A dead fish? Lol!

  • Follow for follow on tiktok vm.tiktok.com/ZMe3BQ2rB/

  • Looll love y’all🥰

  • Queen you so funny 2:39

  • Glad to support! This is nice

  • I knew it had to be my country from that accent for sure

  • Did you all have to quarantine for two weeks upon arrival to St Lucia???

  • We’re are that at again

  • Yessssssss y’all in my country I hope y’all enjoy ❤️❤️🥺🥺

  • Love the vibes

  • I know y’all had to been eating good

  • Me: there's KFC in Saint Lucia?😂

  • 👍🏽

  • Shit litt my cuzo saw ull

  • When they was talm bout the food ik Clarence wanted to say have a nice dinner with my wife but he stopoed hiself and said girlfriend

  • Clare is such a pretty boy i love it !!!

  • My island st.Lucia 💓💓💓

  • The boy at KFC had to speak so rough😭💀

  • I LOOVVVVEEEEEE THE HAT QUEEN, WHERE DID U GET THAT AT? HOPE YALL HAVE A GREAT BAECATION BABES 💕

  • This looks like Jamaica

  • They soulmate frlll 😍

  • They deserve this. Well deserved BAECAY🥺💕

  • I know Saint Lucia when i see it 😂😍🇱🇨🇱🇨🇱🇨

  • I love y’all so much! You should do a meet and greet with your fans!!!!

  • LMAOOOOO THATS SOUND AFFECT FOR QUEEN

  • Queeen GIIIIIIRL..🗣🗣🗣🗣YELL them brands out. A lot of us have been watching u when u had no access to your own money!! SOO HAPPY FOR YOU.. ur growth and your family 💪🏽💯😘😘😘😘😘😘😘

  • Wow! What a Beautiful place for a Beautiful couple 😍🥰

  • THIRTYYY DOLLASSS ?!? For a 5pc meal!?!

  • Clearance said the room is “VERY very cost a lot” I’m dying 🤣🤣💀

  • How’s is it a baecation when y’all got beast with y’all lmao😂😂😂

  • LMFAOOOOOO IS WHEN THEY WENT TO KFC AND ASKED FOR S FAMOUS BOWL😂😂😭😭😩 the guy probably wanted to know what in the hell you were talking about

  • Queen so funny 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • St.lucia👌🏼👌🏼💯🤝🏽

  • Queen’s lips looking like she been blowing that dossssier lollll

  • Love how Clarence is now starting to show actual love to the supporters he says “Love yall” more often

  • Y’all so cute

  • ❤️

  • This was so beautiful 🥰 I love seeing you guys together, having fun together and enjoying yourself on vacation! I need to take a trip with my fiancé, we need these vibes 😍😍

  • I love the way lee is always there for the family……i really love how she treats cj and legend

  • We are NOT tired of the Target shenanigans lol 🙄 y’all know we love target too. 💗 love the baecation vlogs and pics ♥️♥️♥️

  • This looks like Jamaica ngl

  • THEY NEVER TAKE THE KIDS

  • haven’t watched y’all in a while❤️🔥

  • Support

  • uzfire.info/camera/video/eaLTeIalyZt5sJ0

  • uzfire.info/camera/video/eaLTeIalyZt5sJ0

  • I seen y’all all over the blogs they was hatin that bae-private-bathe pic!!! Flex on 10 I live for this flex!!! Love y’all!!!

  • Not we got some breakfast

  • 🇱🇨🇱🇨🇱🇨 I love my country this is making me so sad I couldn’t go down this year

  • Is she pregnant

  • Love the pics y’all took😍can’t wait to go on mine 🥰I didn’t notice till this video you fixed you teeth clear they look good 👍😁🤗

  • my beautiful island st lucia whoop whoop hope you enjoyed your stay

  • Who cares when u can keep a man ten years then talk

  • You guys are looking amazing and lovely 🥰😘

  • Aaaa.. QUEEN Y'ALL IN LUCIA...WOW..THE PITONS DON'T LIE..🥰

  • Where is this place??

    • St Lucia in the Caribbean

  • Where my Caribbean ppl at especially the st lucians. ... y'all is it only Jamaica that has famous bowls or nah

  • No seriously how she got that hat in that suitcase 😩

  • Uhh uhhh, you think medium well is “juicy” try medium I’m telling you y’all will never go back!! Lol

  • You should come to South Africa

  • hope yall have fun love yall

  • Yall should visit Belize next

  • When clearance was trying to do the worm🤣😂😭2:08

  • That’s like the seal 😂

  • LMFAOOOO nigga said we need you ! 🤣🤣🤣

  • Yall deserve this!

  • “These glow up in the dark ... BET YOU DIDNT KNOW THAT” 😂😂😂

  • 🤣🤣 the sound effect when she was doing the worm.

  • I eat my steak well done too Clarence! Ion do no pink in the middle 😭 but I love these two! 🤗

  • WE NEED LONGER VIDEOS 🙃

  • Queen stop using those type of mask you inhale harmful chemicals they used to make those. Get a cotton one boo 💯

  • Beautiful St. LUCIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  • Next time yall come to jamaica lol

  • 🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨welcome to my beautiful country st.lucia

  • Jesus loved us all repent now before it’s too late give your life to God and May God always continue to Bless you 😇🙏❤️!( not forcing my religion)

  • Lmao 😂Clarence is hilarious

  • Never tried of y’all target runs they be hilarious! Ctfu at Clare and Queen trying to do the worm 😭😂 she said he packed sneakers and sweaters 😭😂 those some cute ass sandals 😍 yall was definitely lit on this baecation them instagram pics were 🔥🔥😍

  • That’s Dominican Republic i believe

  • Jesus love you all he died on the cross for our sins he said whoever believes in him should not perish but have eternal life it’s not too late to accept Christ God bless🤍

  • My man is from St Lucia, it’s such a beautiful island ! Can’t wait to visit

  • Oh nah that’s a dead fish 😂😂😂

  • It’s them doing the worm so unexpectedly 😂

  • Believe in JESUS, we are all sinners deserving the wrath of GOD, because we sin against a holy and just and perfect GOD. Therefore we all deserve the punishment hell, but GOD in his rich grace and mercy by which he loved us sent JESUS to die for us on the cross to leave his throne and suffer for us. To be the perfect sacrifice for us because he himself was sinless and perfect. That if we would have a repentant heart and believe in JESUS and place our faith in Him, we will be saved from the eternal punishment which is hell, and be given eternal life.ll

  • You guys are so funny...thats a dead fish..lol

  • You guys need to come to antigua

  • Everytime y’all go on vacation I’m rewatching there Jamaica vlogs because Queen had me CRYING on that water ride yo the fucking lash and then clare kept laughing which made me laugh even harder 😂

  • You guys need to antigua